Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2011

Startup!

Ok! Nu ger jag min in på att försöka driva en liten temabaserad blogg. Här kommer jag dela med mig mina tankar om pengar, ekonomi, jobb, företagande etc. Följ mig i min jakt på ekonomisk frihet. Jag kommer dela med mig av tips jag snappar upp på olika ställen, artiklar jag läst som jag tycker är värda att läsa samt uppdatera min egen lilla situation så du kan ta del av vad jag gjort som varit både bra och dåligt! Jag kommer även försöka ha lite humor med i svängarna men det kan hända att den fort faller bort då det ändå är relativt seriösa grejer jag kommer ta upp.

Jag har även en annan blogg på http://vikingsailor.wordpress.com där jag skriver mest om vardagliga ting som intressen och mat men här på sidan kommer jag försöka begränsa mig till ett mera ekonomiskt skrivande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar